Daisypath Anniversary tickers

.: ALONE :.

bosan yg teramatttt sgt rasenye mlm nih.. dh la x de crite yg menarik minat nk tgk... asyraaf plak dh tido.. mata aku ni nape mlm ni x nk pejam2 lagi.... sll aku dh tido time tidurkan asyraaf... tapi mlm ni x leh nk tido plak... ni br lps layan main game...

arini aku terpakse bbuka berdua ngan asyraaf jer(wlpn asyraaf tu x pose :D).. asben aku kena gi alor star atar urusan keje.. esok baru balik... dalam ati aku mula2 nk memberontak gak... ape x nye.. asben aku br je abis kursus jumaat aritu.. arini dh kena soh gi alor star... pahtu aku lak kena bbuka n bersahur sorang2.... tapi bile pikir balik, ape leh wat.. dh keje dia camtu.. trime je la seadanya.. kalu x trime pn, terpakse merelakan diri trima gak.. sap soh jadi bini tentera... aku tgk jiran aku selamba je jupe asben dia smggu skali jer... aku pn, kena wat selamba gak la.. malas nk layan perasaan memberontak aku ni... kang makin dilayan, benda lain plak jadi..

cau cin cau la... nk pakse mata ni pejam... kang tido lmbt, x sedar plak time nk sahur....




0 Responses