.: MOVE IT :.


I LIKE TO MOVE IT... MOVE IT... MOVE IT.. I LIKE TO MOVE IT...



oh!!!! noooooo..... sape kata suke.. aku x suke la... cam org nomad la plak... di sini aku dengan x berapa nk bangga mengisytiharkan opis aku skali lagi pindah tmpt.... ke mana??????? ke PJ plak..

bkn pindah rumah k... pindah opis... skali lagi... pindah opis.... ni tah kali ke berapa pindah pn aku x tau la.. xtau la pahni pindah lagi ke x.... mmg dekat kalu nk banding ngan kat Klang dulu.. tapi aku lagi suke Klang... nape?????? kat sana x jem(
jarang sgt aku kena redah jem)... kurang stgh jam pn aku bule smpi opis.... parking pn senang.... cuma makan je ssh.. sbb x byk kedai makan melayu...kat PJ ni plak mmgdekat kalu nk banding ngan Klang, tapi aku x suke.. X SUKE k..... nape???... salah satu sbbnye, JEM..... smggu aku kat opis br, smggu gak la aku smpi lwt kat umah.... pahtu, parking lak ssh bangat kat sini.. 10 kali pusing tmpt sama lum tentu dpt paking la... terpakse paking jauh yg teramat.. tu pn lum terjamin keselamatan tmpt aku paking tuh... tah kena saman ke ape(
smmgu kat opis br, dh dpt surat chenta dari MPPJ la.. huhuhu)... nk byr paking, mmg xde mesin byr paking kat sana... tawakal je la.... nk soh aku dtg ngan moto, mmg bule.. tapi mslh skang ni belah2 petang sll je ujan.. abis la kebasahan aku nnt.. dh la ngan laptop lagi... oh.. tidak sanggup aku kuyup smpi umah...



:: sbb tu la aku smgg x berblog... sbb line tenet kat opis xde.. tgh dlm proses mengemaskini opis baru... penat giler......





2 Responses
  1. yanie Says:

    pindah lagi?? abis la kak su.. nnti ari2 dapat surat cinta dari mbpj.. yani dulu smpi dapat surat mahkamah..hahahaha.. benci MBPJ benci benci


  2. $ue @nim Says:

    tu la... ape la nasib... dah la mahal giler. . MBSA saman paking rm30 jer... MPPJ bule smpi rm100... cekik darah punya MPPJ...