.: FRUSTRATED :.

Harap Maaf, Nama anda tiada dalam senarai panggilan ujian MTeST.
Terima kasih kerana memohon.


adus!!!... agak keciwa aku pagi ni.. aritu aku kan ade mintak KPLI.. arini leh check tuk MTest (leh check kat sini)... skali check, ni la msg yg kuar.. mmg frust giler... lum penah lagi sejak2 aku mintak KPLI x dpt MTest... sll x dpt iview.... tu perkara biase la bagi aku sbb mmg dh byk kali mintak.... kali ni agak luar biasa skit.. nape aku x dpt ek????.... slh isi borang ker????.. x kan la... sbb aku dh berkali2 check blk borang yg aku isi.... adus... kat mana la silap nye nih..... aku dh bersemangat nk gi beli buku tuk MTest.. skali x dpt.. hampa... keciwa... pilu.. macam2 rase ade.. pagi2 dh dpt badnews.... kalu asben aku tau, mesti dia pn keciwa.. sbb no pin tuk KPLI aritu dia yg beli tuk aku... siap bergaduh lagi tuh ngan org kat kaunter.... ape x nye, bank yg mmg sinonim ngan duit bule kata xde duit kecik..siap soh asben aku gi tukar kat kedai lagi tuh.. mana asben aku x hangin.... bank ni dh nk BANKrup ker..... uish!!!!!!....

pe2 pn, mmg aku frust gile.. takziah la kat diri aku sdiri n org2 yg senasib dengan aku.... kita cuba lagi thn depan k.. tu pn kalu bukak lagi...




:: nk tunggu result DPLI lak... berharap ssgt DPLI x kan menghampakan aku... nak ssgt jadi pendidik nih...



5 Responses
  1. nanazack Says:

    ha???? mtest pun xdpt??? mmg pelik tu sue..... thn ni aku xapply pun....husben aku pun ckp xpyh la dulu....huhuhu apa leh wat kan kalo husben dh ckp mcmtu.... dpli pun ada bukak gak ke thn ni?


  2. $ue @nim Says:

    tu la...ni la 1st time aku x dpt MTest setelah 6 kali aku mintak kpli.... aku pn x tau mane silapnye... aku mintak je sume... mana2 sangkut, aku amik je... dpli dah kuar .... 16hb ni tutup... kalu ko nk mintak gak, bule la gi beli no pin kat bsn... pahtu apply online.... aku hrp2 la dpli x menghampakan aku....


  3. syanaim Says:

    ::sabar kak sue..btw nice layout..huhu::


  4. yanie Says:

    sama la nasib kita kak su.. yani lagi la nk megadap mak, bapak mertua, kakak ipar.. nnti ingt kita ni bodoh je sbb x mtest pun x layak... :((


  5. $ue @nim Says:

    syanaim : tq..tq... nas cat baru umah tu, kaksu pn kena cat baru gak la UMAH nih.. hehehe

    yani : xde rezeki kita yani..... try lagi thn depan...