.: AKU PN TAK FAHAM :.

arini aku ade baca harian metro.... macam2 berita panas ade kat sana.... tapi aku tertarik ngan satu berita nih.... pasal SUDIN AJAIB.... aduih.... aku pn x faham ape dh jadi ngan dunia skang ni.. macam2 kes .... aku lagi x faham ape dh jadi ngan bumi serambi mekah... tu juga la negeri tmpt kelahiran aku dilahirkan.... mana pergi nye ajaran tok guru (kalu pengikut tok guru la)... byk kes pelik2 lak tuh jadi... dulu kes laki bini bergaduh sbb si laki nye nk kawen lagi sehinggakan si bini ni potong 'anu' laki dia(ala2 sunat tuk kali ke2 la gtu).... skang ni kes kawen budak bawah umur lak.. ape kena la ngn Sudin Ajaib yg mmg btl2 pelik bg aku(dia ni ikut ajaran sesat ker)... bule kata tiap2 hari la berita pasal dia ade kat dada akhbar... bukan takat satu kes je.. byk lak tuh kes cam gni jadi kat kelantan... kadang2 aku ade sedikit rase kesal jadi anak jati kelantan... jgn la femeskan negeri tmpt kelahiran aku ngan kes2 cam gni.... nape benda2 yg elok patut jadi kat negara kita... DUNIA AKHIR ZAMAN.. dh nk kiamat ker???... dah macam2 tanda2 kiamat kita nmpk... nauzubillah.....



:: mintak maaf la mana2 pihak yg marah akan entry aku kali ni.. tapi ini adalah luahan hati aku yg juga rakyat kelantan...





0 Responses