.: 20102010 :.

20.10.2010.... tarikh keramat bagi aku nih....lawa kan no nih....spttnye aku kena gi iview arini.. kat sunway mentari... kat mana sunway mentari tu pn aku x tau la... tapi disebabkan ada aral melintang, xdpt la aku nk hadirkan diri... sob...sob...sob... frust pn ade.. camne nk dpt keje lain kalu x gi iview kan...

sbnrnye, aku mmg dh baik punya plan malam tadi.... plan nk ajak asben gi cari tmpt tu la... smpi umah dh dekat kol7... pahtu wat itu ini tup2 dh dekat kol8 dah... mandikan asyraaf dl sbb badan dia panas ssgt(sllnye xdenye mandi malam2)...

start arini asben aku kena ikut kursus ape tah kat intekma resort kat uitm shah alam... tu yg smlm asben aku gi tmpt tu dl tuk proses pendaftaran(pttnye daftar kol3.. tapi suke ati dia je gi daftar malam :D)... lama gak la aku menunggu kat dalam kete.. dh la asyraaf dok merengek.. abis benda aku pujuk.. bg nenen, mata dia mula la nk tido.. aku sbnrnye xnk bg dia tido lagii.... takut kalu dia tido awl2 sgt, smpi umah nnt dia jaga plak.. dh x nk tido.. camne tuh... so, aku kejut dia soh bgn... bile bgn, dia wat hal lagi... muntah atas baju aku... adeh!!! abis masyam bau baju aku... sabar je la.. pahtu trs ajak asben gi klinik.. risau gak aku.. dh 2 mlm dia muntah2 time nk tido...

kitorang gi klinik tmpt biase kitorang gi la.. tapi asyraaf ni cam dh fobia kot gi klinik... ye la.. aritu kan dia kena sedut gas kat klinik.. klinik ni gak tuh... br je nk masuk bilik doc, muka dia mula la semewek(sila translate sendiri ye :D).. doc br je pegang, terus melalak... tu doc x cek pe2 lg.. br je pegang kepala dia... pahtu trs x benti nangis.. sume doc wat, salah bg dia.. hehehe... last2 doc bagi ubat masuk ikut bontot. sbb badan dia panas sgt.. dah lesai sume skali, time kuar bilik doc tu, trs si asyraaf ni benti nangis.. ish..ish..ish... aku wat kesimpulan sdiri la... anak teruna aku ni takut jupe doc rupenye.. ekekeke.. ubat senang plak dia makan... tu ikut abah dia kot.. kalu ikut aku, aku mmg jenis ssh nk makn ubt.. :D

abis segala urusan kat klinik tuh, tgk jam dh kol10.. tgk asyraaf pn moyok je cam ayam beyak kapooor... asben aku ckp, x yah la gi cari tmpt tu.. huhuhu.. kalu x gi servay, camne aku nk gi pagi ni kan. dh la area2 sunway tu aku x tau.. nk gi sunway piramid dari sini pn aku x tau... last2 pagi ni aku amik keputusan x gi iview tu... huhuhu.. frust pn ade... nyesal pn ade... dalam ati aku, kalu aku gi mane tau dpt kan.. bule masuk dlm diary tarikh keramat nih... tapi tu la.. aku x gi pn.. pagi2 dh terpacak kat opis... pagi2?? sbb arini aku terawal lagi smpi opis wlpn aku gerak dr umah kol8 lebih. suka la ikut jalan yg aku ikt pagi tadi.. x jem LANGSUNG...

pe2 pn, aku harap phni ade lagi la peluang aku tuk dipanggil iview.. kalu trs dpt keje lain tanpa iview pn ok gak.. besst ssgt.. sbb aku ni plg x suke ngan iview....




4 Responses
  1. nanazack Says:

    xpe sue, mgkn ada hikmahnye ko x g i/view tu...insyaAllah, ada peluang lain yg mgkn lbh baik dr yg nie... Aminnnn :)


  2. $ue @nim Says:

    tu la nana.. aku berharap ssgt ade rezeki lain lagi... mudah2an kata2 ko tu menjadi doa tuk aku.. AMIN


  3. Mama Elman Says:

    sabar suh....
    bykan doa...klu rajin wat solat sunat dhuha...
    lg satu...mintak husband ko doakan utk ko...
    doa suami utk isteri ni senang makbul...


  4. $ue @nim Says:

    seb baik ade kwn2 yg tlg sabarkan aku. kalu x, dh lama aku ilang sabar nih.. tu la qat. aku dh lama ssgt tgl solat dhuha ni.. last mase zaman skolah2 dl.. pahni nk cuba rajin2 kan diri aku wat solat dhuha la... mmg aku selu pesan kat asben aku soh doakan pekerjaan yg terbaik tuk aku.. insyaAllah, pahni ade la rezeki yg terbaik tuk aku kan.... AMIN