Daisypath Anniversary tickers

:: 5 in 1 ::

kelmarin... semalam... arini.... esok.... lusa... ala2 5 in 1 terus la..

KELMARIN- aku masih lagi di labuan menyiapkan sisa2 keje(tapi x siap gak.. :D)...

1st, aku nk crite pasal kelmarin... isnin lps aku terpakse merelakan diri diterbangkan jauh meninggalkan buah hati pengarang jantung.. kalu asben aku, bule la gak kata DEMI NEGARA... tapi kalu aku, demi ape ek????... DEMI KERJA je la... xde yg menarik sepanjang aku katsana... cam sblm2 ni gak...pagi isnin naik flight ke sana.. sampi terus ke hotel... letak2 barang pahtu terus gi PL.. wat keje kat sana.. kol5 balik ke hotel... mlm lebih kurang kol8 lebih, kuar ngan faizal(sifoo aku k) gi makan... ala2 dating gtu(padahal dua2 dah kawen).. AYU, mitak maap la ek sbb terpakse pinjam asben jap tuk jadi teman kat Labuan...hahaha.. dah xde org lain lagi da... so, ari2 tu je la rutin harian aku sepanjang kat sana... x teringin nk gi mana2 pn sbb xde tempat yg aku rase menarik... mostly, aku dh penah pegi mase aku gi umah adik ipar abg aku kat sana(dua tiga thn lepas la... :D)...

SEMALAM - aku sudah kembali ke kl...


tamat sudah crite pasal kelmarin.. crite pasal semalam plak.. smlm aku dh selamat smpi ke bumi semenajung setelah 4hr gak la kat labuan... smpi kat LCCT lbh kurang jam1 lebih la.. tumpang faisal(adik dia yg gi amik) coz asben aku x dpt nk gi jemput, dia kena gi amik bos dia kat epot... kalu dalam keje, bos 1st.. bkn lagi family 1st.. plan nk terus blk tapi terpakse btlkan hasrat tu coz bos aku lak nk jupe(jupe faisal, coz dia yg tau psl nih.. aku ni just assistant dia je)... mesti x sbr nk tau status keje kat sana la tuh... terpakse la dtg opis dl... tapi lps je bos blah, aku pn terus call hasben aku soh dtg amik aku kat opis.. hehehe... kalu dh petang2, aku prefer naik motor lagi la daripada kete... mesti sume sedia maklum ngan jalan kat ibukota nih.... x kan lari dari JEM... so, merempit la ptg smlm(sbb x nk redah jem n nk cepat smpi).. seb baik x ujan... hehehe...


HARI INI - aku kat opis setelah lama aku x masuk opis


crite arini plak.. 3 mggu tu aku x dok lama2 kat opis gara2 proj labuan la... tp xpe, at least aku bule blaja... sbnrnye bkn ni yg aku nk crite... tuk pengumuman kepada semua, arini start MEGA SALE kat depan TERMINAL 3, Subang (ni la tujuan sbnrnye :D)... hehehe... smlm mase otw blk umah, ade terbaca iklan kat kain rentang.. :D... tp x smpt nk baca ape lagi yg dia tulis kat kain rentang tu coz asben aku ni bawak motor laju sgt... sempat baca yg tulisan besar je.... so, pagi tadi otw dtg keje, aku gi la servay lokasi SALE.. hehehe... bkn semata2 niat nk gi servay lokasi tu ok... tapi sbb aku mmg lalu jalan tu pn kalu nk gi keje... kirenye, smbl menyelam, minum air la(leh la ek wat perumpamaan camni)... niat2 di hati cam nk gi jer(dah gaji katakan... hahaha..
kalu x, mesti xde nye gi tmpt2 sale tuh.. wat sakit ati je kalu x dpt nk beli... :D).. dh lebih kurang sbln aku x shoping nih... gian siot nk shoping... hahaha... kang kalu x perabih pitih, risau gak kalu2 pitih dlm purse aku ni EXPIRED... hahaha...

ESOK - aktiviti riadah bersama family...


perancangan tuk ESOK lak.... aku plan nk gi Jakel yg baru bukak kat shah alam.. mesti ade wat sale sempena pembukaan cawangan baru.. so, aku x nk lepaskan peluang ni... hahaha..


LUSA - 'lepak'ing je la...


ahad ni asben aku keje, jadinya aku xde plan pe2 la... dok umah je la ngan asyraaf... dok main2 layan kerenah asyraaf je la kat umah... qadak yg 3 mgg aku tinggal dia ngan abah dia jer... hehehe





0 Responses