Daisypath Anniversary tickers

.: EDISI WEEKEND :.

weekend aritu mmg penuh ngan aktiviti bersama keluarga.... sabtu aritu aku, hasben, asyraaf n adik ipar aku bertolak ke Gemas.. aku gi umah abg aku kat sana.. wlpn abg aku xde skang ni(dia menyertai rombongan misi pengaman kat Lubnan), aku masih ade kakak ipar n anak buah kat sana.. x kan la abg de, x leh nk gi umah dia kot.. tu la aku gi sana.. kebetulan aku nk gi antar netbook br yg kakak ipar aku soh belikan tuk dia... skng ni, mr DELL sudah bkn jadi milik ku.. milik sementara saje la.. huuhuhu.. tp sblm gerak gi sana, sempat lagi aku singgah kat dewan ababil(depan umah aku je la).. kat sana Dutch Lady ade wat hari kesihatan.. mcm2 la ade.. tapi disebabkan aku gi sna pn dh kol12, yg tinggal cuma gerai2 jualan je la.. susu mmg murah ssgt kat sna.. sll aku jupe susu Dutch Lady rm17++ gak la..tapi aritu harga dia rm15 je.. aku ckp murah x bermakna aku beli k.. aku x beli pn... asyraaf x minum susu ni... biar la dia menten ngan DUMEX dia.. aku just beli air kotak susu stoberi je la.. murah gak.. sll beli rm7.50 tp mase tu dia jual rm7 jer.. ok la tuh... dh xde pe nk tgk kat sna, bule la bertolak gi Gemas.. smpi sana dh lwt... dekat asar gak kot... aku pn x sedar perjalanan begitu lama coz kami ber3 tertido sepanjang perjalanan.. sedar2 dh kuar tol Simpang Ampat.. hehehe.. kesian kat hasben aku.. drive sorang2 tanpa peneman(peneman sume membuta jer.. ekekek)..

hari ahad kami bertolak blk kl... isnin kan keje.. blk la... tapi otw blk, sempat lagi singgah kat Wet World kat Pedas.. sbnrnye benda ni dh dirancang pn ngan kakak ipar aku.. plan nk gi Wet World Batu Pahat.. tapi bile pikir blk, baik gi yg kat Pedas.. tu dh mmg otw aku blk kl.. so, aku berkonvoi la 2 kete gi sna.. harga dia stended jer.. cam yg kat Shah Alam n Batu Pahat gak(aku kata gtu sbb dua tmpt ni je yg aku sll gi.. nk gi sunway lagoon, botak la kepala.. mahal la.).. ni 1st time aku smpi wet world ni... dn ni gak la 1st time aku bwk asyraaf gi main air cm gni(sll main air kat dlm bilik mandi jer :D)... layan je la gmbr aku kat sana.. :D

kami ...


belajar berenng kunun.... dh byk tertela air.. ekekke


suke ssgt dpt main air..


dh bersiap2 nk blk dh.....


aku x dpt la nk main yg xtreme.. ada anak ni, ssh la skit.. tgk je la org main... tapi sblm blk, aku siapkan asyraaf dulu.. pahtu soh adik ipar aku tgkkan jap.. aku???? aku nk berdua2an ngan asben aku gi mandi sauna... bezzzzzz..... dpt la aku berdua2an kat kolam sauna nih..

rase cam berbaloi ssgt dtg sini.. dh la murah... siap ade sauna lagi tuh... pe2 pn, aku mmg ade simpan dlm hati aku yg aku akan dtg lagi ke sini... :D
4 Responses
  1. FaraMie Says:

    huhuhu..ko pi hari ahad yaa aku ari sabtu kalo x berjumpalaa kita kan..kalo jd ko pi wet world batu pahat tuh. Aku mandi sakan wei semua aku cuba..walaupun aku ada adik kecik gak 3 thn laki aku ada jaga dia tu yg aku n adik2 aku yg lain main gelongsor tuh best gilaa!!!aku tau kat pedas & kat ayer keroh(A famosa kot) ada wet world ni selain shah alam..tulaa sue aku pun rs nk pi lg. Kat pedas tu ramai org x??


  2. FaraMie Says:

    sukanya tgk muka asyraf main airr comelnya cam adik aku..kitaorg suka sakat dia..2x dia tenggelam dek krn pelampung kami xstabil hahhah


  3. korang dua orang ni mmg pakat main air ek hujung minggu ni...bestnyer...ni le yang buat aku trasa nak join gak... ha ha ha mak budak yang excited lebey...kui kui kui


  4. $ue @nim Says:

    farah : tu la.. dulu time gi wet world batu pahat, berkali2 naik gelongsor tinggi tuh. hehehe... kalah budak2.. tapi seb baik gi ngan adik kakak ipar aku.. bule la wat alasan nk temankan dia.. bagus x idea tuh...
    aisyah : mmg musim main air skang ni syah... kekeke.. nk join???.. cepat2 la blk mesia... anak2 ko pn mesti nk join skali ni.. :D