Daisypath Anniversary tickers

.: HARI RABU??? NAPE :.

rase cam lambat je nk tunggu ari rabu.. nape ek.. kalu kitadok tunggu2, mesti rase lambat... kalu dateline, cepat la plok rase... hehehe..... nape aku tertunggu2 sgt ari rabu????? ackelli, ari rabu ni aku akan tinggalkan tanah Labuan ni.. mahu pulang sudah bah... hehehe.. lama sudah x dgr bahse sabahan... sll time anak buah aku blk je la.. kakak ipar aku org sabah..

berbalik pada crite asal... aku x sbr nk tunggu hari rabu sbb aku akan blk ke kl... hrp2 xde pe2 aral la hendaknya.... rindu bangat kat budak kecik n budak besar kat umah nun. x sanggup nk tinggal lama2... so, esok ari selasa, aku kena la gi cari brg kiriman asben aku.. aku rase x perlu la dibgtau ape brg kiriman asben aku tu sbb benda tu x de pekdah pn.. tapi bak kata org, sayang laki katakan.. beli gak la....

esok br selasa, tapi aku xcited ssgt nk tunggu rabu, ptg tadi blk dari keje, trs lipat2 baju masuk beg... alasan, esok xnk kelam kabut.. hehehe... almaklum je la, flight Labuab-KL-Labuan skali je sehari.. so, pagi rabu la blk, insyaAllah....

budak kecik n budak besar, tunggu la kepulangan ku..... rinduuuuuuu ssgt nii..




0 Responses