.: ASYRAAF DAH TERPENGARUH :.

iklan tv, ramai yg terpengaruh... aku gerenti pnya la... igt lagi iklan sabun basuh axion... kan dlm iklan tu, sapu skit je kat pinggan, trs bersih... ade la sorang nenek kat kg aku terpengaruh... hahaha.. siap buat cam dlm tv gtu..

skang ni kalu korang2 yg suke tgk iklan kat tv tu, ade satu iklan colgate yg terbaru.. yg ada 3 org budak menari2 pegang berus gigi.. pahtu nyanyi2 soh berus gigi.. aku x brape igt lagu tu(dah try cari kat youtube tapi x jupe la plak).. tapi iklan tu anak teruna aku suke ssgt... pahtu kalu iklan tu abis, siap nk masuk bilik air.. aku tny nk gi mana, dia ckp nk gi gosok gigi... hahahaha.....

aku rase, berguna gak iklan2 camni... wlpn kadang2 asyraaf time gosok gigi, dia isap ubt gigi je.. gosok skit2 je la.. pahtu dok gigit berus gigi smpi tercabut bulu2 berus gigi tuh... hehehe.. xpe la.. biar dia biasekan diri sll gosok gigi kan.. seksok dh terbiase, biar jadi amalan dia smpi ke besar... skang ni, gigi asyraaf dah hampir penuh... ade lagi 4 batang geraham yg x naik lagi.. 2 geraham bawah 2 geraham atas.. skang ni mulut asyek meleleh je, mesti nk naik gigi lagi ni....






2 Responses
  1. red Says:

    umur brp dah anak kak sue??


  2. $ue @nim Says:

    anak kaksu dh nk masuk 2thn pn.. tunggu keturunan dari merah plak nih... bile tuh... :D