Daisypath Anniversary tickers

.: SELAMAT HARI RAYA :.

hari ni aku akan bertolak blk kg.. horeyyyyyyyyy.... rase sukeee ssgt.. org lain dah ramai yg dh leh berkumpul ramai2 ngan famili kat kg.. tapi aku, arini br nk blk kg.. ape leh wat... dah keje ngan org.. kena la ikut arahan(cam la aku ni pekerja yg baik sgt.. ekeke)..... arini pn aku halfday je sbnrnye .... tunggu mase nk blk je nih... tgk org kiri kanan sume xde.. lagiiiii la terasa nk blk awl... brg2 sume dah siap packing weekend aritu lagi.. berkobar2 sgt nk blk kg.. hehehe...

ptg ni aku rehat tuk masak.. sbb nk blk kg, malas nk masak.. kang x abis, nk campak mana... jiran2 sume dh blk kg... kalu x, bule bg kat jiran2... so, beli kat PARAM je la juadah berbuka arini... eh!!!! juadah berbuka??? sempat ke aku berbuka pose kat umah.. tah2 blk umah ni asben aku trs ajak blk.. dia tu bkn leh kira... tapi kalu dia ajak blk skang ni pn, aku on jer.. mmg aku berkobar2 nk blk kg nih... bkn nye aku yg drive...

raya thn ni turn umah aku plak la.. sbb thn lps dah turn umah asben aku.. dua2 raya plak tuh.. so, thn ni, kena la beraya umah aku plak(macam la umah aku ngan asben jauh sgt.. hahaha).. insyaAllah kalu ade org jaga asyraaf, thn ni aku nk gi semayang raya plak.. thn lps x gi sbb beraya kat umah asben n xde sapa plak nk jaga kan asyraaf..

persiapan raya??? mmg dh siap awal2 lagi... baju raya sblm pose lagi dh beli.. hehehe.. mase pose ni, beli skit2 je... thn ni mmg pecah rekod la... kuih raya sume aku wat sdiri... wlpn ade beberapa kuih tu terpakse wat version ke2(sbb version pertama x jadi.. hehehe.. biasela.. try n error) ...

tema aku n famili thn ni, BIRU... smpikan baju tuk mak aku pn aku belikan kaler BIRU gak... hahaha... biar mak aku pn sedondong ngan anak bongsu dia ni... :D... tapi mintak maaf la ye.. aku xleh nk tepek gmbr baju raya aku kat sini.. sbb baju raya aku skang ade kat kg(sbb jahit kat kg).. anak ngan asben punya je kat sini...

sepanjang cuti raya ni, aku rase aku pn akan bercuti dari berblog... ye la... gunakan cuti sebaik2nye ngan famili kat kg.. kan.. kan.. kan...

akhir kata, aku nk ucapkan :

pandu cermat jiwa selamat...


dan juga

dari kami sekeluarga (sue, din n asyraaf)


kepada sahabat2 aku sekalian(dan juga kepada kwn2 blogger), mintak maaf jika ade terkasar bahase terguris perasaan, teramik brg korang ker, ter...ter...ter.. n sume ter la... mane la tau kot2 ade yg x suke ngn blog aku ni. mintak halalkan sume ....



:: gmbr ni sbnrnye ihsan dari pakcik google.. aku x smpt nk design sdiri... trime kasih pakcik google :D



4 Responses
  1. MYRAspberry Says:

    maksu, kawan da bertolak pukul 10 mlm semalam tak sampai lagi tauuuuuuuuuuuu............ huhu...

    have a safe 'jem' journey... ;)


  2. CtQatrun Says:

    selamat raya sue...
    maaf zahir batin...
    aku gak x de semangat nak raya...


  3. Unknown Says:

    selamat hr raya su
    maaf zahir batin

    bersemangat betul ko beraya thn ni ye


  4. $ue @nim Says:

    kekawan.. sori x reply msg korang... semangat raya punya pasal la nih... arini br keje blk... :D