.: SALAM AIDILFITRI :.

Salam Aidilfitri


arini last aku keje sblm raya.. mlmni dh nk lik kg.. awal kan aku cuti raya.. kalu ikutkan asben aku ajak blk ari jumaat lagi.. sbb dia last keje ari jumaat lps.. tapi aku x brani nk amik cuti awal2.. kompem bos aku x nk sign nye.. aku amik la 2 hari cuti.. "tq bos sbb approve cuti saya.. saya nk blk jauh bos. tu kena amik cuti awal.. hehehe..."

kalu ikutkan, tmpt keje aku cuti raya 17hb - 26hb. 27hb tu br start keje blk.. memandangkan asben aku dah cuti skang ni, so, kitorng pn nk babai kat kl awl la.. alaaa.. blk kg awal, kena dtg awal gak.. asben aku dh start keje 23 hb la.. huhuhu... so, 22hb tu kena dtg kl dah.. tapi tgk la camne.. silap2 aku soh asben aku blk kl dl. nnt mintak dia blk amik aku kedian.. hehehe.. cam kejam je kan.. tapi aku x puas bile dok kg kejap jer.. :D...


pe2 pn kat sini aku nk ucapkan



kepada sesapa nk blk beraya kat kg tu, hati2 di jalan raya.. ni pesanan tuk diri aku sdiri..
hrp2 nye mlm ni keadaan jalan masih lagi bergerak lancar. br lancar perjalanan kami.. kalu x, naik kematu la bontot aku dlm kete.. sapa2 yg penah melalui perjalanan kl-kelantan ataupn perjalanan yg lebih 5 6 jam br smpi.. tu tau la camne penatnye dok dalam kete.. kena plak asben aku ni jenis yg x suke benti2..

raya kt mana tahun ni?? aku mmg tiap2 tahun blk beraya dua2 kg.. dah nama pn satu negeri.. mesti la b lk dua2 kg.. kalu x blk kg aku, kang ada orang menangis sorang2 nnt.. tapi yg penting tu raya pertama la.. raya pose thn ni, aku beraya kt kg aku dl.. mungkin raya ke2 br blk kg asben..

barang2 tuk wat blk kg?? sume dah siap kemas.. dah siap zip pn.. hehehe.. ptg ni x nk kelam
kabut nk kemas lagi.. nk siapkan tuk berbuka lagi.. pahtu nk wat bekal tuk sahur lagi.. dah la
penat keje seharian(mcm la org lain x keje.. hehehe).. keje xde la penat sgt.. nk meredah jem
tu yg penat.. menu ptg ni mungkin simple2 je kot. x nk masak meriah2.. kang x abis, sapa nk
abiskan.. 


4 Responses
  1. 3uri@ni Says:

    selamat hari raya, maaf zahir batin Sue :)
    Kitorang tolak balik Johor esok.


  2. $ue @nim Says:

    raya kat johor dl ke thn ni.. moga selamat dalam perjalanan..


  3. Mama Elman Says:

    selamat hari raya maaf zahir batin sue...
    aku tiap2 minggu blk kg...hehehe


  4. $ue @nim Says:

    hahaha.. x celeng la ko gitu..