.: SALAM MAAL HIJRAH :.


SALAM MA'AL HIJRAH

selamat bercuti tuk sume2 yg cuti esok sempena maal hijrah.... dah masuk thn baru pn ek.. dh 1432h .... jom la kita pakat2 baca doa akhir n awl tahun... mudah2an tahun baru yg bakal tiba nnt akan membawa seribu erti dan lagi bermakna bg kita semua.. jom kita pakat berhijrah... x kira la hijrah ape skali pn.. hijrah kelakuan kita dari jahat ke baik amat di alu2kan(aku lum cukup baik lagi.. jom hijrah)... esok???... sempena cuti maal hijrah ni, aku x de plan pe2 pn... dok umah je la memandangkan asben aku kena keje... cuma kat umah aku ni ade cam nk wat majlis jer... siap ade pasang khemah lagi... majlis ape pn aku x sure la(kalu ade majlis makan2, bez gak kalu aku pn dpt jemputan.. hehehe)...



:: nape sambutan tahun baru (1 jan) lagi meriah dari sambutan tahun baru (1 muharam).. kadang2 soklan ni bermain gak kat pale otak aku....




2 Responses
  1. Mama Elman Says:

    ko lik kg ker??
    aku nk dtg KL...tp tak sure lg elman ikut ke x..


  2. $ue @nim Says:

    mana ada lik kg la.. asben aku keje esok... mgg dpn br plan nk blk kg. .tapi ken atgk cuti aku approve ke x dl la... nnt jmpt la dtg umah aku.. bwk la elman skali..ajak abh elman dtg...