.: KB Mall runtuh ???? :.


KB Mall runtuh?????? sll dengar bangunan yg tinggi2 je runtuh.. ni bgnn yg br je x smpi 10 tingkat runtuh.. ... oh!.. cam x pecaya je shoping complex yg terletak kat kelantan tu bule runtuh.. aku dh dpt call dr kwn aku dari kelantan mlm tadi.. dia dh bgtau berita ini.. tapi aku sangkakan dia wat lawak. .tapi bile pagi tadi otw aku dtg keje, ade terdengar berita kat sinar.fm psl ni.. pahtu dlm akhbar utusan melayu pn ade... kompem la berita tu benar2 belaka..sape yg harus di persalahkan dlm kes ni???... aku pn x tau nk kata.. cuma yg aku bule kata, aku br je beberapa kali jejak kaki kat sana(wlpn aku ni rakyat sana.. :D).. last aku gi sana sblm raya puasa thn lps. dh sthn lebih la x gi sana... lum pn smpt jelajah sume pelusuk shoping complex tuh.. ohohoho... meremang bulu roma aku... ni dh wat aku ngeri nk gi sana.. xpe la.. pahni gi shoping kat tmpt lain lak.. skang ni kat kelantan pn dh byk shoping complex naik.. cuma aku je la yg lum smpt jelajah sume skali.. blk kg kejap je.. mana sempat nk xplore.. :D.. kalu nk shoping, shoping kat kl je la(tu pn kau ade duit lebih la.. hehehe..).. kalu nk lg selamat, baik dok umah je.. duit pn selamat.. hehehe


nk tgk video berita ni, klik kat sini..
sumber : utusan malaysia




3 Responses
  1. is-nanie Says:

    Hm... berita hari nih ckp kes tuh nak disiasat ikut seksyen kanun keseksaan... penjara maximum 20 thn.. Bukan kehendak dorang pon nak jadik macam nih...
    Asalnya kete tuh tak gerak... yang lelaki driver suh dua beradik pompuan tuh tolak kete... tapi dah tak larat... dia ajar si kakak cara nak hidupkan kete... yang lelaki tuh tolak dgn adik... tapi kete dah leh gerak... dia tertekan minyak.. hilang kawalan.. tuh yang terjunam masuk mall..
    yang si kakak tengah amik spm... yang adik baru 14thn... Kalo masuk mahkamah... gelap masa depan.. kesian kan...
    Tapi mangsa pon... jalan2 kat mall pon boleh mati.. Dah ajal namanya.. huhu..


  2. Mama Elman Says:

    al-fatihah..siankan..


  3. Su Says:

    is : tu la.. dh ajal kat mana2 pn bule... tapi kita mintak jgn ajal ngeri camtu dh ler..

    mama elman : tu la.. kita sedekah al-fatiha hje la... tu je la yg mampu kita wat..