.: I'm turned 31 :.




sebenar-benarnye, bday aku 5/11 aritu.. ni kire entry yg  basi la.. hehehe
thn ni aku dapat hadiah specialll punya... hahaha.. hadiah roadtax kete dari suami terchenta... mmg kebetulan yg x dirancang btl la... tup2 roadtax kete mati 1/11 aritu... adeh!!! xde duit punya pasal, smggu bwk kete xde roadtax.. wat bodo jer... last2 asben bg hadiah roadtax da... i like... hehehe.. TAHUN DEPAN LAGI SKALI LA EK KENA BG HADIAH ROADTAX KETE... PLUS LESEN SKALI... EKEKEKE..




2 Responses
  1. nanazack Says:

    happy belated birthday, sue (^__^)... wahh, sungguh bermakna hadiah ko thn ni...hehe..

    aku ada msg kwn ko tu, tp dia xreply pun....ke aku yg salah org? hehe


  2. $ue @nim Says:

    hehehe.. dah belated la...mmg amat bermakne hadiah yg aku dpt thn ni.. dan thn seterusnye pn mungkin camni gak la...ape leh wat...

    ko msg katner.. kalu msg kat fb, mmg dia x reply la.. sbb dia jarang bkk fb.. baik ko msg ke hp dia jer.. nnt aku send no hp dia kat ko ek...