Daisypath Anniversary tickers

.: Cite Aidiladha :.

Aidiladha thn ni x meriah sgt.. ngan si adik x brape sihat.... ngan suami lak sakit gigi.. ngan mak ayah xde..kami plak x korban pn tahun ni... mmg x meriah LANGSUNG... aku x amik cuti pn.. just cuti yg kompeni bg je la..blk kg rabu mlm.. kali ni kitorang blk ikut Bentong...
jem gilerrrrrrr.... kat gombak pn dah jem.. kalu x igt kat kwn, mmg kitorang x kan blk ikut sana ok..X AKAN... X AKAN... mmg dah lama pn kitorang x blk ikut sini.. sll blk ikut grik.. biar bry tol mahal skit asalkan x jem n cepat smpi... sbb kesian kat kwn sorang ni, dia ajak konvoi teman dia blk kelantan sesama...tu yg ikut jalan sana.. asben aku nyaris2 nk patah blk dah.. sabar je la... bayangkan la, bertolak lps isyak, lebih kurang kol 9mlm gitu, kol 11 pagi esoknye br smpi.. tu terpakse 'check-in' hotel tepi jalan dl.. sbb jln jem, drebar ngantuk da..

raya pertama tu beraya kat umah asben dl.. raya kedua lps gi kenduri kwn, trs blk umah aku plak..tapi x rase suasana raya pn... xde ketupat mak aku.. xde lemang abg aku.. tapi ade la yg org bagi.. yang mertua buat... ok la gak dari xde langsung.. kan.. ahad mlm gerak blk kl.. x nk redah jem, kitorang blk ikut grik... gerak kol10 mlm.. sbb sllnye kalu gerk time tu, sblm subuh dah leh smpi kl.. sekaliiii,, jem jugak ikut sini pn... adeh!!!!...  terpakse meredah jem gara2 lori rosak n 3 tmpt xcident... time ni gak la nk ade lori rosak la.. nk ade xcident sana sini la... gerammm tol.... last2 smpi kl dah kol 8 lebih... terpakse la meng'half-day'kan diri.. tgh hari br masuk keje... eh!! ramai lagi la org bercuti kat tmpt keje aku ni da....

saje nk tepek gmbr anak2 raya haji aritu. xde gmbr satu famili pn..  gmbr anak2 ngn spupu2 nye je la..








0 Responses