.: HAPPY 3'RD ANNIVERSARY :.



mase gi holiday kat sabah aritu, btl2 time anniversary aku ngan asben.... beli kek sbijik la tuk makan ramai2..... mmg tiap2 tahun kitorang smbt anniversary ngan abg n kakak ipar aku yg kat sabah... dh kebetulan diorang ade time anniversary kitorang... thn ni alhamdulillah smpt lagi smbt anniversary yg ke3... atas kek tu, ada sedikit kesilapan... tarikh tu ade sedikit silap... sbrnye kek ni aku mintak tlg kakak ipar aku yg belikan... tu yg dia tersalah cetak tarikh anniversary kitorang tuh... spptnye 30 mei.. sbb tarikh tu la aku ngan asben sah jadi suami isteri.. 1 jun tu, majlis kat umah aku... tu yg kakak ipar aku igt tarikh tu je.. sbb mase akad nikah, dia xde.. xpe la... janji enjoy...



mmg enjoy pn sambutan kali ni.. pe x nye... tgk la gmbr kat atas tu.. siap berebut nk potong kek.. hahaha... yg lain2 tu, sbnrnye bday diorang jatuh bulan mei.. so kire skali la...



6 Responses
  1. is-nanie Says:

    hehe... tahniah kak sue..
    next anniversary, tambah lagi adik ammar.. :D


  2. FaraMie Says:

    tahniah sue..wah sedapnmya kek secret recipe ka?moga berkekalan & bahagia, dirahmati hidup dan dimurahkan rezeki yaa. wah da xlm lg ko nk meletup..harap semuanya selamat..ni ko nk bersalin kat na ni?


  3. $ue @nim Says:

    is >> tq..tq.. next 2 years br bule tambah lagi adik... next anniversary, nk merasa nasi minyak is je dl.. hehehehe

    farah >> tu la..sedap mmg sedap.. harga pn sedap gak.. hehehe.. seb baik ade voucher je.. leh tukar.. kalu x, xdenye beli SR nye.. beli biase2 je ckp.. kalu x pn, tempah ngan ko jer... heehe...
    lagi sbln nk meletup ni farah.. plan nye nk blk bersalin kat kelantan.. biar anak aku jadi anak jati kelantan plak kali ni... tapi x tau lagi... x tau lagi bile bby nk kuar.. kalu sakit kat kl, aku gi spital sg bulohje la kot.. dekat skit ngan umah aku.. jgn risau.. kalu bby dk kuar, aku umum kat pengetahuan kwn2...


  4. Yanie Says:

    happy anniversary kak su :)


  5. $ue @nim Says:

    yani >>> tq..tq...tiap kal sbt eniberseri, tiap ka;i tu la rase makin tua aku ni ek... :D


  6. 3uri@ni Says:

    hapi annevarsary Sue (^__^)