Daisypath Anniversary tickers

.: BELAJAR BERBAHASA OK!! :.


kadangkala kita perlu la bijak dalam penggunaan bahasa. bukan nk kata aku ni terer berbahasa... ataupn aku ni cikgu bahasa.. tapi aku hanya sekadar ingin meluahkan rase bengang yg membuak2 kat hati aku ni...

kalau la itu satu arahan (sekiranya arahan tu perlu kita buat), aku x kesah la kalu bahasa tu strict pn.. dh mmg arahan dan tu mmg kita kena wat, aku redha..

tapi....... aku pantang sekali kalu nk mintak tlg tapi x pandai nk berbahasa... kalu nk mintak tolong tu, pandai2 la selitkan skit perkataan TOLONG.. x salah rasanya.... jangan terlalu ego nk selitkan perkataan TOLONG tu...

rase cam nk soh si anu gi skolah blk jer.. biar pandai skit berbahasa.. biar ego tu ilang skit... mmg dasar manusia, x lagi dari ego... tapi kalau ego tu tinggi sgt, ego tu x lari, tapi org lain yg akan lari...


:: sekadar luahan rasa yg terbit dari hati aku semata2...



0 Responses