Daisypath Anniversary tickers

.: TAG + AWARD LAGI :.

aku dpt 2 awrd dari kwn aku, fyda... tapi aku skalikan dlm satu entry je la ek... 2 in 1.. :D


1st award


1 : Thanks the person who gave you this award and the link of the person
trima kasih sahabatku, fyda

2 : Speard the award 15 blogger who you like and you think their blog are awesome
- anis
- yanie
- Amira
- cikgu izyani
- wan wazan
- nasrah naim
- fieza
- mama elman
- adeh!!! kebanyakan kwn2 aku dh ditag... so, kepada sesapa yg lum ditag, sila la tag diri sdiri k... rasenye x ckp pn lagi 15 org...

3 : Tell 7 things about yourself
- hamba ciptaanNya, anak kepada ibubapa ku, adik kepada kakak2 dan abg2ku, isteri kepada seorang suami, ibu kepada seorang anak :D
- dilahirkan tanpa kenal bapa kandung (ayah aku meninggal mase aku dlm perut lagi.. )
- skang ni mode : mahu cari keje lain.. kalu dpt gomen, alhamdulillah.. lama dh ngidam ni :D
- suke jalan2.. asal leh jalan jer, demam pn leh ilang.. hehehe...
- x suke mengalah.. hahaha.. sbb tu la dl sll je gaduh ngan kakak2 n abg2 aku... adakah kerna aku anak bongsu dan mereka2 sume mengalah ngan adik dia sorang ni.. :D
- berangan mahu memiliki rumah sdiri.. tapi lum kesampaian lagi... adeh!!!! mahu setle hutang sedia ada dl..
- dulu kurus kini sudah gumuks... huhuhu.. sapa2 yg ade tips tuk turunkan berat badan tu, dialu-alukan bg komen skit kat aku ni..




2nd award


nickname empunya blog
sue, ani


sepatah dua kata utk pemberi award
trima kasih bbyk...
dh lama x dpt award nih... :D


feveret artis
feberet artis ni ssh nk jwb.. sbb nye aku layan je sume..... :D....



yg kena TAG
seperti jawapan bagi 1st award di atas la.. aku mengalu2kan sesapa yg sudi amik award ni...





0 Responses