Daisypath Anniversary tickers

.: BLOG TAK BER'UPDATE' :.

sudah lama aku x update blog ni.. kalu rumah, dh bersawang kot.. silap2 dah bule jadi rumah 'spiderman'.. hehehe.... agak bizi kebelakangan ni.. bukannye bizi smpi xde mase free langsung.. tapi sbb kebelakangan ni aku sll kena gi wat keje kat tmpt client, tu la wat buat aku lagi x berkesempatan nk update blog....

tunggu la mode berblogging dtg dl la... sbnrnye byk benda yang aku nk coret kat sini.. tapi tu la, x sempat nk taip pn lagi.. weekend???? mmg aku jarang ssgt bukak laptop ni... bukan x nk bukak.. tapi kalu aku bukak, kompem si asyraaf tu dtg nk tekan2 gak... aritu siap dok lagi atas laptop nih... tu la aku x bukak laptop depan dia.. mahunye rosak laptop ni, sape nk ganti.. dh la laptop kompeni.. mampus gaji aku sebulan kena potong...

nnt la sedikit masa lagi.. akan ku coretkan serba sedikit crite kat blog ni.. skang ni, sesi melawat blog kekawan je dl...




0 Responses