.: Hadiah buat si abang :.

alhamdulillah...
aritu aku ade belikan set al-quran tuk anak aku.. ni kira hadiah hari raya la ye... baca kandungan dia, cam ok jer.. tu yg beli.. pahtu tgk zue dah beli dl dari aku, lagi la yakin yg benda tu bagus.. satu pelaburan yg berbaloi la harapnye..




bile wat blk bg kat anak teruna aku, dia suka ssgt.. skang ni rajin mengaji muqaddam.. alhamdulillah.. dah hampir sebulan, ade peningkatan yg positif.. skang ni aku br je guna 3 brg.. muqaddam, buku1 ngan cd lagu..cuma yg dia suke muqaddam ngan cd lagu je la.. tunggu la satu2 kan.. si adik pn bile dengar lagu tu tersengih2 sorang..


:: gambar tu aku amik kat sini ok..
 

0 Responses