.: Hadiah untuk diri sdiri plak :.

alhamdulillah..
kali ni aku beli hadiah tuk diri sdiri plak.. sbnrnye beli bln lps lagi.. tapi br nk bukak crite.. ni hadiah tuk diri sdiri dari diri sdiri jugak..


al-quran digital

so, skangni, benda ni la cikgu mengaji aku.. nk gi cari ustaz/ustazah, byk kekangan yg ada.. ada benda ni pn dah sedikit sebanyak membantu aku.. bukan tuk aku je, free muqaddam lagi tuh.. bule la bg kat anak teruna aku.. suke la tuh dia dpt lagi satu muqaddam.. asben aku pn rajin gak guna benda ni.. diharap dengan ada nye benda ni bule membantu kami menjadi hamba yg rajin... rajin mengaji la..



:: smlm masa nk ajar anak teruna aku ngaji, dia dah soh aku belikan tmpt lapik muqaddam dia.. skang ni aku guna bantal je la tuk alas muqaddam dia..



3 Responses
  1. syanaim Says:

    ::selamat hari raya kak sue..nas pun teringin nak beli satu..buat panduan untuk diri sendiri..:) ::


  2. $ue @nim Says:

    slamat hari raya jugak nas.. bile nk ajak kenal umah baru nih.. hehehe... kaksu beli ni pn byr ansuran da... xde la mahal mana.. tapi org xbrape nk ada duit cam kaksu ni, kena beli ansuran la.. kalu x, x leh nk ada kot smpi skang ni.. ehehehe


  3. $ue @nim Says:

    pe cite skang ni..bizi ke.. lama x update blog...