.: PELIK NYA :.

percaya atau tidak, hakikat nye mmg benar2 berlaku kat aku.. tah ler.. sejak dua menjak ni, aku ni dah addict ngan rojak MAMAK... hahaha... pelik jer rase (bg aku je la)... sblm ni mmg aku loya tekak bile makan masakan mamak. tapi kali ni, aku pn x pasti nape... asben aku pn pelik bile tgk aku berkelakuan sebegini... ape x nye.. mmg sejak2 dia kenal aku sblm kawen lagi, aku mmg x penah jejak kaki pn kat kedai mamak... ni kan plak nk lepak2 makan minum kat dlm kedai tuh... dia pn musykil... x-roomate aku mase bujang dl, pn pelik bile time dia dtg kl, aku ajak dia mkn rojak mamak dekat ngan opis aku ni...

aku sdiri pn x tau, nape aku addict sgt ngan rojak mamak nih.. penah satu ketika, aku ajak asben kuar mkn ikan bakar kat jalan belamy, berhampiran ngan istana negara (kat situ salah satu tmpt pilihan tuk makan time bujang2 dl)... bg aku, ikan bakar kat situ antara salah satu tmpt yg best la gak... paking senang.. x yah pikir nk kena saman ngan DBKL.. :D... lps mkn tu, asben cite la kat aku, kalu bos dia ajak join mkn, mesti bos dia gi mkn rojak mamak kat belamy.. aku pe lagi.. wlpn perut masih kenyang, bule lagi tuh mintak asben aku gi tapaw.. teruk gilerrr... cam org kebulur je selera makan aku ni... hehehe

aku sdiri x pecaya, btl ke aku ni dh bule mkn rojak mamak.. hehehe.. pelik tapi benar... aku skang dh bule mkn rojak mamak malah addict lagi ade la.. :D.....

tingat zaman dok blajar kat cosmo jln raja laut.. kat situ mmg byk kedai mamak... kalu kwn2 gi mkn kat kedai mamak, aku sanggup jalan jauh skit sorang2 gi mkn kar foodcourt.. kalu la x-roomate aku mase blajar kat utm dl, qat baca entry ni.. mesti dia gelak sakan.. hahaha... pahtu mula la bgtau aku yg bukan2... lantak la.. yg pasti skang ni aku dh addict ngn rojak mamak...



MAMAK oh!!! MAMAK... ekekekke




10 Responses
  1. nanazack Says:

    jeng jeng jeng....hehehehe....abisla ko sue....dah kena penangan mamak....kekekeke


  2. fyda Says:

    ha3 sebab derg buh ubat guna2 dlm tu. yeeeha.....

    memain je.


  3. Zuri@ni Says:

    Ko addict ngan rojak mamak ke ngan muka mamak tu Sue? kahkahkah


  4. $ue @nim Says:

    nana : tu la nana.. MAMAT aku yg kat umah tu dh jeles sbb asyek makan kedai rojak kat kedai MAMAK jer..... tu yg dia musykil kelakuan aku skang ni.. hahaha... tp mmg btl la... aku dh terkena penangan mamak la nih.. adeh!!

    ida : tu la.. silap2 dia ade boh ubt guna2.. tapi bukan aku suke rojak mamak kat satu kedai je.. pantang ade rojak kat kedai mamak, mula la tingin nk makan... teruk...teruk...


  5. $ue @nim Says:

    zue : mamak tu x ensem.. mamat aku yg sedia ada lagi ensem.. hehhe... skang ni eddict kat rojak dia jer... ko jgn zu... dl nyaris2 nk terkapel ngan mamak nih.. hahahaha.....


  6. MYRAspberry Says:

    maksue, kena penangan mamak ke apa ni???? jgn jatuh cinta kat mamak tu dah la....


  7. $ue @nim Says:

    myra : kalu mamak tu nk bg penangan mkn free kat kedai dia, ok gak.. hahahha


  8. faizalihsan Says:

    ini mesti mengidam nih.. tp takpe rojak mamak mm best


  9. $ue @nim Says:

    sbnrnye ngidam nk makan rojak sheda. tapi tu la.. aritu gi, benda lain yg ia hidang.. :D


  10. $ue @nim Says:

    sbnrnye ngidam nk makan rojak sheda. tapi tu la.. aritu gi, benda lain yg ia hidang.. :D