.: Rinduuuu :.

saat2 aku keseorangan, mata xleh nk pejam lagi dah... sbnrnye aku tido kol8 tadi lagi.. tu yg skang ni mata dah xleh nk pejam... :D..
 
budak 2 orang ni pn dah tido..
 
 
 mula la perasaaan ni datang..
 rindu kat asben yg berkerja di luar kawasan.. ahad ni br leh jupe abang sayang..
lama dah aku x ditinggalkan lama2 ni.. smggu dah..
 
rindu jugak kat mak ayah...
kalu sblm ni tiap2 mggu akan call mak.. kalu lebih dari smggu tu, dah rase lama ssgt dah tu... skang ni ssh skit sbb time kat mekah ngan time kat mesia x sama.. ni br lps call diorang.. kol130 pagi kat mesia bersamaan kol 8 malam kat arab saudi.. ilan skit rindu nye.. moga mereka mendapat haji yg mabrur..
 
gmbr ni masa antar diorang kat kompleks tabung haji kelana jaya.. masa tu dah kol 12malam ++.. x heran la kalu mata mak aku tu kuyu je..

 
 
 
 
0 Responses