.: bookshop walking :.

Assalamualaikum...

aritu aku ade gi kedai buku.. sbnrnye x terniat pn gi sana.. saje nk abiskan mase rehat.. x tau nk gi mana.. merayau2 kat tesco.. ternmpk ade kedai buku br bukak(eh!! br bukak ataupn aku yg lama x dtg)...abiskan masa 2 jam kat sana jer... smbl memilih buku smbl baca.. hehehe... aku dh lama x beli buku ni.. majalah pn jarang2 skali.. senang cite, dah lama x membaca la.. tah nape kali ni rase cam nk baca buku plak.. aku belikan buku kecik untuk si kecik arsyad, beli buku panduan solat upin ipin untuk si abg asyraaf.. tiba2 camne tah bule lencong gi tmpt novel.. serius aku ckp.. dah lama x beli novel ni.. mase dalam pantang aritu je, x tau nk wat pe, ter'baca novel. tu pn pinjam anak buah punya.. dlm dok belek2 (bukan belek mana pn, baca sinopsis kat blakang buku tu je la), tiba2 terjumpa satu novel ni.. eh! penulis dia aku kenal da... trs amik tanpa baca sinopsis nya.. hahaha.. xpe.. support kawan katakan..


zue, aku dh beli novel ko... tapi x baca pn lagi..hehehe...tunggu free leh la baca.. x best baca novel ni sambung2.. kena khusyuk.. :D

 
 
 
smoga pahni ade lagi la kemunculan novel baru ek zue...
 
 
 
 

3 Responses
  1. 3uri@ni Says:

    Huhu, thank you (^__^) terharu tau kawan2 support (^__^)

    Aku pun dah lama sgt2 tak baca novel, tak sempat la Sue nak layang perasaan baca novel, keje banyak kan. Ko anak dua, lagi la kan, hehehe

    Enjoy your reading!


  2. nanazack Says:

    hahahaha...kalo korang nak tau aku amik masa sebulan nak perabiskan novel zue nie....sadis kan...tu la skangni dh xleh nak layan sgt...tu pun bc mlm2 time budak2 sume dh tido...agak2 bila xdtang feeling tu, mula la ulang 2,3 mukasurat sblm tu..hehehe...

    ni pun nak cri ADAM HAWA xjumpa lg la...ms g kk last mth, dia kata blum restock...huhuhu


  3. $ue @nim Says:

    zue >> I SUPPORT YOU.. hehehe... smpi skang aku lum jupe time sesuai tuk baca novel ko ni zue.. kang kalu baca sambung2, feeling dia lari plak... x best la... buku ko pn kemas cantik lagi dok dlm pembalut plastik dia.. hahaha...

    nana >> eh!! adam dan hawa yg diorang wat cite tu ker.. diorang kata best citenye.. aku nk try cari gak la.. apa tajuk novel tu.. adam dan hawa jugak ker..