Daisypath Anniversary tickers

.: BENGANG :.


adeh!!! tensen je sejak dua menjak ni. .. bukan tensen pasal keje... keje ok je.. sedang2 je la.. x penah tensen2 pn.. tensen ngn rakan sekerja ada la.. :D....

sbnrnye sejak kebelakangan ni, dlm sehari tu, bule katakan lebih dari satu email aku terima dari maybank.... ni email yg wat aku tensen2 tu...



mmg aku x penah layan pn email ni..tapi bengang gak la bile cek email asyek email ni je yg ade.. email yg ditunggu2 x kunjung tiba... camne ek nk block email ni.. x nk time lagi email2 camni masuk aku nye email... kalu sape2 reti, ajar skit aku yg kureng ilmu nih....




mode : masih menunggu jawapan dari PTPTN ni.. dpt ke x aku pengurang 1% tu.. kalu x dpt, mmg hangin satu badan la.. org lain yg br 2 3 kali byr pn lepas....





7 Responses
  1. yanie Says:

    yani pun kak su.. sari smpi 2 3 email.. nmpk sgt dia nk hack account kita.. benci betull.. aritu yani reply BODOH kat diia... hahaha


  2. $ue @nim Says:

    tu la.. mmg bengang gile la ngan maklhluk ni.. pagi tadi dh ade 2 mail.. ptg ni ade lagi 2 mail.. kadang2 tensen gak dok dpt email ni jer.. nk reply, x brani plak.. camne nk block email tu ek.. supaya kaksu x dpt lagi...


  3. Unknown Says:

    sama la sue, aku pun menunggu gak...tp ada kwn aku kat cni dh dpt reply dr ptptn awal bln 2 hr tu...dia xdpt gak...huhuhu...risau gak aku dibuatnye...


  4. red Says:

    Hehehehe... dah kena spam ni... block pakai filter dlm email tu x leh eh??


  5. $ue @nim Says:

    nana : kalu kita yg sll byr(wlpn byr skit2) ni x dpt, mmg PTPTN tu x adil la... serius aku ckp... opismet aku yg br je beberapa kali br, tu pn thn 2008 kot dia ckp.. dh dpt... kalu kita2 ni x dpt, mmg saje je dirang nk cari pahle free.. pahle sbb kita dok kutuk2 diorang la..

    red : camne tu nk wat.. cuba ajar skit kaksu ni.. kan mmg tugas lecturer jadi pemudahcara.. :D


  6. Anonymous Says:

    sue: aku pon tgh tggu jawapan dr PTPTN gok...hrp2 dapat la...dulu aku rajin gak bayar sblm kawen...la ni jarang2...tp aku still harap leh lah wat pengurangan tuh...

    **suriani**


  7. $ue @nim Says:

    suriani : aku pn dok menghrap gak ni.. kalu x dpt, mmg aku jeles ssgt kat opismet aku yg be beberapa kali byr, pn dpt..

    lmbt btl nk tau result nye kan