.: IKAN PUNYA CERITA :.

hari ini dlm sejarah... aku begitu x sbr nk tunggu kehadiran bos aku kat opis.. sblm ni, kalu dia x masuk opis seharian pn, lagi bagus... hehehe... besala..arini kan ari gaji.. (sbnrnye x sbr nk tgg gaji.. bkn x sbr nk tunggu bos) hahaha...rase cam lama la lak nih.. ish3x...ape kena la ngan aku ni... mungkin skang ni xde keje kot..ari2 dtg opis surf tenet.. main game.....chating.... tu je la keje aku..pahtu cukup bulan tunggu gaji.. syok gak tuh..makan gaji buto.. hahaha...

saat ini aku dok menghabiskan detik2 yang amat membosankan kat opis.. sambil2 dok menghabiskan opis hour ni yg smpi kol 5.45 ptg, aku smpt lagi la mengedit2 gmbr pak din a.k.a hubby aku tersayang.. sehari yg lalu, dia x keje n telah menghabiskan hari cuti nye di kolam mancing..(kalu dh mmg hantu pancing, pantang ade time terluang skit la)... seharian dia kat kolam mancing yg aku sdiri pn x tau kat mana... kusangkakan bile aku blk dari keje, dia dh tunggu isteri tersayang dia ni kat depan pintu(terbalik lak ...suami tunggu isteri la :D).. tapi hampes je... rupenye ikan kat kolam tmpt dia mancing tu lagi menarik daripada bini dia kat umah nih.... ish3x...sakit tol hati aku nih... terpakse la aku dlm kelam kabutnye kemas sume brg2 yg aku wat blk dr opis tadi n terus mandi.. nk gi amik baby lagi ni kat umah baby sitter... pegi2 je anak teruna ku sdg syok tido la (ni mesti ikut perangai ibu dia mase pregnent dulu.. aku suka sgt time time pegnent. :D)... ish3x... angkat gak la dia dr tmpt tido dia.. jenuh aku kejut tapi x nk bgn gak (sll kalu dulu-dulu kol 2 3 pagi br la nk bgn n berborak..).. x pe la.. dh mmg perangai baby pn, suke tido... lain la kalu abah dia bwk skali gi mancing.. tah2 abah dia soh pegang joran time nih :D...

sakit ati aku ni lum ilang lagi.. tunggu punya tunggu... kol8.30 mlm br kedengaran orang ketuk pintu.. tu tandanya hubby aku dh blk.. aku diamkan diri je.. biar dia bukak sdiri pintu yg mmg x berkunci tu.. kunun2nye nak tunjuk perasaan x puas hati la tuh.. bile dia masuk, aku diam kan diri je... buat2 kusyuk tgk tv la tuh kununye...aku biarkan dia masuk tapi bile dia tunjuk ikan2 yg dia dpt, tekezut gak aku tgk ikan yg dia dpt.. x jadi la nk tunjuk perasaan.. :D dpt 2 ekor je..tapi saiznye, mmg xpenah lagi la sejak aku ikut dia mancing, dia dpt yg besar camni..ade la dlm 3 kg ++ gak sekor.. kalu dua ekor nih, sebulan mkn tuk kami berdua br abis. :D hehehe...


ikan hasil tangkapan pak din... besar kan...

pak din ngan ikan-ikannya.




moral of the story, jgn cepat nk tunjuk perasaan. kalu ade habuan tuk kite, baik cancelkan niat tuh.. :D







0 Responses