.: MY LITTLE HERO :.

salam blogger2 sume... alhamdulillah skang aku dh selamat bersalin... tq atas doa kwn2 sume... segala urusan dipermudahkan NYA.. amin...




Nama: Muhammad Hafiz Arsyad bin Mohd Hasarudin
Tarikh Lahir : 27/7/2011 bersamaan 25 Syaaban 1432 H
Masa Lahir : 0645
Tempat Lahir : Hospital Tanah Merah, Kelantan
Berat : 3.1 kg




6 Responses
  1. nanazack Says:

    alahai....kiutnye...putih ye sue.. nak pgl apa plak nie? haris ke arsyad? berat lbh kurang mcm abg dia gak kan....


  2. 3uri@ni Says:

    Alhamdulillah dah 2 hero =) kecik lg xyah pakai bj melayu la raya ni, panas, hehe
    Congrats sue, take care


  3. $ue @nim Says:

    nana >> muka ikut abg dia gak la.. igtkan ade iras2 ibu dia... kalu ikut aku, aku suka pgln arsyad.. tapi kakak aku ckp, ssh plak nk pgl arsyad ngan pelat kelate.. tu yg tukar pgl hafiz plak...

    zue >> dh 2 hero junior aku... bby x pakai baju melayu pn.. tapi ibu dia, kena ade baju raya gak.. wlpn dlm pantang lagi... hahaha...


  4. lama x dgr citer ko sue...amacam jd ibu anak 2?...si abg bleh trima adik x?hehee...

    btw, bersalin normal ke sue?


  5. FaraMie Says:

    tahniah sue..skang sudah diapit oleh dua hero :)


  6. $ue @nim Says:

    ~Huang Yo Shi~ >> sape ye ni... x dpt nk kenalpasti la.. sori...
    sy alhamdulillah, ok la.. tapi bile dah ada 2 hero yg kecik2 lagi ni, payah skit nk handle.. biase la, sorang bby sorang x tau pe benda lagi.. si abg blh trime kehadiran adik dia.. sejak adik lahir lagi, asyek nk sayang adik je.. tapi kadang2 tu ade gak time dia di wat adik dia.. alhamdulillah, kali ni bersalin normal... n kalu di izinkan tuhan seksok pegnent lagi, sy pilih nk bersalin normal gak..

    farah >> skang ni aku dh diapit oleh 2 hero junior.. penat wei nk handle.. penat nk handle si abg je la.. si adik, kecik2 ni asyek tido jer... si abg tu yg teramat lasak..